Underbara lördag!

Haha gissa vem som fortfarande sitter i pyjamasen?
Jag vaknade runt 12. Underbart med en till dag att sova ut på! Underbart är ordet. Jag har städat och grejat. Det är faktiskt riktigt gött när det är gjort, då jag avskyr att leva i en röra. Det värsta jag vet är när det ligger kläder över allt och när man inte hittar sina saker! Varför låter jag då mitt rum bli så stökigt? Jo, för att jag är helt slut på eftermiddagarna på vardagarna, att jag inte orkar någonting!

Ikväll ska jag hem till Josefine, där ska vi några stallbrudar från stallet samlas och umgås och bara ha det gött! Sist gång var vi hos mig på middag, singstar och film. Vi får väl se vad som sker ikväll;) Jag känner så fantastiska människor! Jag har alltid roligt med dem. Jag älskar alla mina vänner. Ni lyser verkligen upp mitt liv. Fast det gör väl vänner?:) Underbart.


Jag i höstas nån gång innan
utgång...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: ja, albumet är SKITbra ju!:D



Puss <3

2010-01-23 @ 16:30:16
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anna

ja sov oxå lääänge idag:D ses snart:Dpuss

2010-01-23 @ 17:06:12
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0