Tisdag kväll.

Åh, vad jag vill ta studenten. Och åh vad jag vill ha sommar! Nu har jag tröttnat på all snö och vinter. Nu är det bevisat för mig själv. Jag är ingen vintermänniska. Verkligen inte!

Det blev inget Kungälv idag så jag var hemma rätt tidigt:) vid 16.30 ungefär. Gött. Jag har syndat och käkat potatismos också! Fan. Inte bra om man vill gå ner i vikt. Men det är bara att ta nya, hårdare tag i morgon! Right?:) Altså, ingen potatis, ris eller pasta. Inget vitt bröd eller något annat innehållande kolhydrater för det omvandlas till socker i kroppen=blir till fett. Ibland kan man inte undvika alllt, men jag får ju ändå försöka!=) I morgon blir det sallad! Wiie. Och gymmet efter skolan. Tjoho! Jag ska bli Anna Skipper 2;) Mohahaha. ...eller inte.


Vinter är vackert. Men åh, kära sommar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0