Slut!

Jag är död, slut, zombie, levande död... Ja det finns många sätt att uttrycka det på. Haha. Trött. Eller nej. Övertrött. Sömnbrist. Hur som helst så klev jag up 4.45 i morse. Jag har jobbat på Nuntorp hela dagen. Förvånansvärt nog så svimmade jag inte! Haha. Jag har inte sovit på 3 veckor känns det som.

Men mitt lov har ändå varit underbart!=) Jag har tillbringat alla dagar i stallet, med alla underbara hästar och sjukt grymma människor. Ridit 2-3 hästar om dagen, i förrgår blev det 4. Motion får man i alla fall! Igår var jag helt slut när jag och Diplomatico galopprejsade på fältet. Han var nog lika trött efter att ha bockat järnet och busat:)

Jag är så trött att jag knappt förstår vad jag själv skriver. Så ni får ursäkta. Ja ni kanske förstår varför jag inte har bloggat på 2 dagar;)

I morgon på morgonen ska jag och Emelie gymma, sedan blir det skolan. Är inte så peppad på att plugga igen men hey, jag har knappt 4 månader kvar av skolan; i hela mitt liv! Den tanken får mig att orka! Det ska i alla fall bli nice att träffa underbara människor igen!=)

Vi hörs. Puss:*

Kommentarer
Postat av: Anna

Sen på kvällen blir de stallet:D mys du skulle vart med idag när vi rejsade på fältet:D du skulle sett Jarita <3 och jossan på dudo:D fort gick de :D myssss

2010-01-10 @ 21:59:14
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag är så sjukt opepp på skolan, uuuusch!!

2010-01-11 @ 17:59:35
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0