Pulka, kul motion!

Ojojoj vad pulka är kul! Man blir aldrig vuxen, haha! Man känner sig som ett litet barn igen. Emelie hämtade upp mig förut, med vovven Dino och så åkte vi iväg till en backe. Svinkul! Vi skulle egentligen gått en långpromenad såhär på kvällen men så kom Emelie på den briljanta idén att pulkaåkning också ger en hel del motion! Och så är det roligt samtidigt också. Man får ju motion när man springer upp och ner för backen hela tiden. Asbra!

Jag stannade hemma från skolan i morse. Sjukanmälde mig p.g.a rejäl huvudvärk och trötthet. Jag var helt matt. Kom helt enkelt inte upp. Det var bättre att vila ut mig. Jag måste ju tänka på min egen hälsa ibland;) Så i morgon kommer jag vara som ny igen, haha. Pigg och glad. Det är dess utom som min fredag i morgon. Det är underbart att vara ledig på fredagar! Förlängd helg:-) Ah!

Kommentarer
Postat av: ABC

Härligt när man gör någoot som är kul och dessutom ger god motion:)) Mer pulka åt folket!!

2010-01-14 @ 09:11:00
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till ABC:



Haha oyes!:D:D Du borde också testa på pulkaåkning!=) Askul!!

2010-01-14 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0