Lite vardagsord

Tjolahoppsan!
Blev inget gym i morse fastän jag skulle av olika anledningar. Blir inget gympapass imorgon kväll heller. Det blir stallet i stället:) Men det är väl inte helt fel det heller. Man tränar faktiskt när man rider;)

Idag åkte jag till skolan fastän jag verkligen inte orkade. Vaknade av att jag började snarka smått på historialektionen. Heheh.. I alla fall så åkte jag till stallet direkt efter skolan. Kallt som fan. Red älsklingsDiplomatico. Om han var lite större och jag hade pengar -jag hade nog inte tvekat altså! Då hade det blivit hästköp direkt. 

Jag ska göra detta inlägget kort, så jag ska inte skriva mycket mer än såhär. Jag ska börja jobba på att inte stressa upp mig över allt. Jag vill liksom helst slippa kolapsa eller gå in i väggen:) Vore ju rätt tråkigt altså. 

Nej hörrni, vi hörs!
Natti:* 

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag såg det som du skrev på min blogg. Men tyvärr så vet jag inte hur man svarar xD Tack iallafall ;)

2010-01-27 @ 09:17:52
URL: http://natsja.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja eller hur! Så fel. Jag tycker det är "manligt" att våga visa känslor.

Vi saknar dig i skolan, vart är du? :)

2010-01-27 @ 12:44:24
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0