Halvdöd

Åja! Vi gjode det. Det känns faktiskt underbart att ha fått svettats igen. Att jag inte har tyckt att det har varit såhär roligt med träning och motion innan? Aja, bättre sent än aldrig!;) Och så är det ju alltid roligt att vara minst två och inte ensam! Hur som helst så hämtade Emelie upp mig efter att hon hade varit och ridit sin polle och så åkte vi hem till henne så att hon fick käka och byta om och så stack vi till Nuntorp på ett gympapass. Altså shit vad svårt det är att hänga med i rörelserna innan man har kommit in i det!? Och vad trött man faktiskt blir! Men sådär skönt trött. Det var längesen jag var på ett sånt pass, typ 3 år sen, så det var allt kul. Visst föredrar jag gymmet och promenader framför gympa men det här får jag nog fortsätta med om jag ska gå ner mina 20 kilo! All motion är bra. Stallet några dagar i veckan +gym, gympapass och långpromenader +den hälsosamma kosten= ger resultat! Woho vad underbart det ska bli att vara snyggingSabbe i sommar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha jag hoppas det går bättre att hänga med nästa tisdag xD Kände mig helt borta för de mesta!:P Men det var kul :)

2010-01-23 @ 16:21:28
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0