Gympa nästa!

Gissa vad? Jag och Emelie ska snart tillbaka till skolan för ett sånt där friskis&svettis gympapass! Kommer nog bli askul! Nu kör vi stenhårt för viktnedgång! Eller i alla fall jag!:D Visst mår man så mycket bättre när man väl har kommit igång? Skitbra!

Annars har jag varit i skolan hela dagen. Teori om balans till häst hela morgonen, på eftermiddagen red vi. Jag red Vanessa, en söt sak:) Gick hyfsat. Vi gjorde lösgörande övningar och tränade på att hålla stabiliteten i bålen. Jag behöver verkligen träna upp det där! Speciellt på min högra sida som är jättesvag! Gymmet nästa dåva.

Nej, vi hörs säkert ikväll!


Gympa nästa för dessa två brudar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, nu påminner du mej om att ta tag i träningen! xD

2010-01-19 @ 21:15:50
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0