Gymma, min nya grej?

Lång dag idag. Jag hinner inte med allt känner jag! Det är full rulle i mitt liv, hela tiden nu! Nåja, idag på morgonen var jag och Emelie riktigt duktiga och gymmade en timme på skolan. Riktigt trevligt faktiskt. Jag ska hålla mitt nyårslöfte att bli ett hälsofreak och vara nyttig och sund, gå ner i vikt och må bättre. Då kommer jag att bli bättre på hästryggen också, vilket också är ett viktigt mål för mig. Det blev sallad till lunch (ofc!).

På kvällen åkte jag och red. Vi tränade lite förvänd galopp, med voltövning. Riktigt bra repetition faktiskt!

Nu sitter jag här. Måste sova. Börjar tidigt och har häst hela dagen i skolan. Efter skolan ska jag göra Emelie sällskap när hon kör några tjejer till Kungälv för att titta på en häst. Lång dag...

Vardagen har kommit igång igen.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja för dig gick de ju jätte bra:D hon klarade ju det riktigt bra:D Jarita bytte ju hela tiden, men min tjej e duktig o göra fina byten när de blir fel galopp i fel varv:D

2010-01-12 @ 12:44:46
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0