Hm

Jag kan inte beskriva vilken fruktansvärd stress jag har inom mig. Den är fruktansvärd. Jag lipar, får hysteriska anfall och blir helt galen av den. Det tyder på att jag antagligen inte klarar av när det händer så mycket olika saker varje dag? Hur ska jag klara mig i livet? Hur ska jag klara att organisera upp mitt liv? Jag kan inte ens varva ner. Så hög har stressen blivit. Det går bara inte. Nu är det bara för mycket, jag tror jag avlider fan. Jag blir fanimej depp. Visst har jag känt stress förut men aldrig någonsin på den här hemska nivån! Mina armar skakar och hjärtat slår snabbare än någonsin känns det som. Hjärnarn är på högvarv 24/7. Jag orkar inte lyssna på saker, orkar inte tänka längre, det bara snurrar. Men är det verkligen just, bara stress? Antagligen. Jag vet inte. Jag vet bara att jag avskyr det.

Hur som helst så hade jag en underbar kväll med stallbrudarna igår:) Tack för det<3 Jag la mig 02.30 inatt, gick upp 05.30 i morse. Upp till stallet ocg arbeta var det som gällde! Fixa stallet mitt i all stress, agera uterittsledare och ja... allt. Jag var såklart med bästa jobbarteamet, Josefin, Anna och Malin!<3

Dock fick jag reda på något mindre roligt igår kväll och idag. Tänker på dig vännen<3 Du är så stark.








Movietime!



Idag...

Anna försöker få loss torvbalen som frusit fast på
backen. Haha!


Malin beredd med kameran. Det här kan gå hur som
helst...


Vi väntar med spänning...


Malin hamnade i skottkärran. Ja, hon ramlade i den
på riktigt;) Haha!


Flum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej va jobbigt gums.. =/ stress är det värsta som finns.



<3

2010-01-25 @ 16:50:53
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha vilka underbara bilder:D ja skrattar nu:D tack för att du livade upp min dag med lite skratt:D vi får nästan ta o göra om de där någon söndag:D mys med stallgänget:D men ful bild på mig fast jossan e super söt:D saknar diiigg<3333

2010-01-26 @ 18:25:55
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0