Slapparkväll!

Sitter och kollar Let´s dance med syrran och slappar i soffan:) Så skönt!

Igår kväll stack jag till Emelie och så kollade vi på film och käkade chokladpudding (fyy på oss) ;) Ibland får man synda! Hur som helst så stannade jag över natten och så körde hon mig till stallet idag vid 1. Min favoritEmpo är alltid bäst!
Mockade och fixade hos Sandokan och red honom en sväng på fältet<3 Myspys! Red en lektion på Bergahästen på kvällen. Alegria som är en bebishäst och inte kan så mycket var skitduktig idag!! Hon sprang inte bara iväg i galoppen och hon gick allt i öppna i några steg!! Så nöjd!! Innan lektionen räknade vi med att jag bara skulle rida henne längs långsidan och att vi skulle vara nöjda bara hon gick inåtställd. Meen, hon var såpass samarbetsvillig och så duktig!:D Hon hade en hel del energi efter passet. Mycket energi i den kraken!:)

Ikväll blir det hemmakväll med syrran som sagt. Imorgon har jag planerat in att sova ut och slappa. Kanske ringa en vän, eller tvätta. Haha, får ta dagen lite som den kommer. Jag minns knappt sist jag bara var hemma och slappnade av en dag. Ska bli så skönt!



Bjuder på dessa snyggisbilder på mig
och lillsyrran! De är rätt gamla:-) Haha!


Kommentarer
Postat av: S

Sv: ja, visst är det !? :D <3

2010-01-16 @ 13:16:41
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0