Day after yesterday

Yes. Då var det onsdag eftermiddag. Trettondagen. Igår blev det utgång med underbara människor:) Först kom Emelie hem till mig. Vi värmde upp med vin och cider. Sedan mötte vi de andra i stan och så gick vi till Lipz. Galen kväll som alltid. Men roligt har vi alltid:) Jag behövde en utekväll! Man behöver ha kul då och då ju. Även om man har lite för kul ibland! Eller hur?

Idag åkte jag förvånansvärt nog till stallet och red Benni och Levitona. Fick ta det lugnare med benni idag eftersom att han var varm på sin sena igår. Vi får hoppas på att det bara var tillfälligt! Nu är jag inte långt ifrån död. Gaah, det blir duschen och sängen. Kanske en film.


Jag och snyggEmelie klara för utgång
hemma hos mig, efter lite vin! ..Oj så
pigg jag ser ut, not. Haha!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

snyggaste sabbe (L)

2010-01-06 @ 16:54:04
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: äsch den bilden visar bara hur kul vi hade det! :D:D du är ALLTID fin <3

2010-01-06 @ 18:43:37
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ja gumman det måste vi. ja måste dock också vänta på nästa studiebidrag ;P fattig just nu, haha puss <33

2010-01-07 @ 15:02:31
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0