Dagens,veckans, månadens stora...


KYLAN! Jag överlever snart inte. Jag har blivit så känslig för kyla. Jag tror att jag avlider varje gång jag går utanför dörren. I morse när jag åkte till stallet runt halv 7 så var det 23 minus! 23!!! Att det faktiskt lever människor i detta kalla land. I sommar hoppas jag verkligen på 30-35 graders värme! Minst! :) Åååh sommar... Okej att det är myggfritt nu. Men jag lever hellre bland myggor och insekter än i denna fruktansvärda kyla! Haha. Fast bäst vore det om man kunde utrota getingar, bromsar (de är värst!! Speciellt de stora som jagar en!), mygg, knott och färstingar. Nåja, man ska väl alltid ha något att klaga på. 

Hur som helst så slutar det ju aldrig komma mer snö heller! I år har det varit en riktig viner. Sverige är ett enda stort vinterland. Det är mysigt. Men nu har jag tröttnat. Jag antar att man inte är så van vid så långa vintrar,, som faktiskt var normalt för 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hååååååååålller med!! :P det slutar ju aldrig att snöa xD

2010-02-02 @ 10:39:19
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0