2010

Det blev inget inlägg igår! Var för trött och så hade jag annat för mig:) Jävlar vad det har snöat inatt och idag. Det är helt sjukt hur mycket snö det kan finnas! Idag när jag red så såg jag absolut ingenting framför mig. Bara massa vitt. 

2010, det här året ska bli bäst! Det har jag bestämt. 2010 ska bli det året som jag kommer att minnas med glädje och få en massa minnen ifrån. Det är redan januari 2010 liksom!! Tiden försvinner? Hur som helst så kommer det förhoppningsvis att hända en del framöver. Bl.a. studenten, körkort, fartfylld sommar, underbara stunder med underbara människor... Massor! Livet leker:)

Jag har tyvärr inga bilder att lägga upp just nu då jag lånar syrrans laptop. Min dator klarar jag inte av! Jag ska skrota den. Jag får nervsammanbrott på den. Bara en massa krångel. Haha!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: S

Sv: DU ÄR BÄST. BÄST BÄST BÄST. DU FATTAR INTE HUR BRA DU ÄR. ÄLSKAR DIG <3

2010-01-02 @ 17:13:15
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0