Såhär dagen efter

Ja jag lever! Duschen är det bästa som finns en dag som denna, för utom sängen. Skulle åkt till stallet i morse men  tror ni att jag orkade det efter igår? Nej, haha. Skulle ridit en lektion men jag fick avboka en halvtimme innan;) Bra där haha. Johanna hämtar mig runt 2, halv 3 så åker vi till Sandokan och Jol:) Nu mår jag prima och är superpigg! Hoppas på att Sandokans sår är bra så att vi kan rida som vanligt sen... Eller sår och sår. Ett litet skrapsår som har varit varmt och lite svullet.

Igår hade jag megajättesupertrevligt i alla fall! Jag och Emelie gick ju till Lipz. Träffade trevligt folk och gamla elever från grundskolan;) Skitkul haha! Jag behövde den där utekvällen. Vilken tur att jag tvingade ut min söta Emelie!:) Tack för en trevlig kväll<3

Nej snart ringer väl Johanna och säger att hon står utanför med bilen. Dags att borsta tänderna och slänga på sig ridbrallor. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: jossan

Låter riktigt trevligt :D Kmr bli stört skoj när jag o Kajsa också är 18, då blir det att dra till Lipz med stallgänget :D <3

2010-02-26 @ 14:53:00
URL: http://yuzi.blogg.se/
Postat av: sändra

ja bion va najs! :D



(fick kommentera i det här inlägget ist, inlägget innan fuinkade inte xD)



PUSS!

2010-02-28 @ 00:49:08
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0