Övernaturligt, krock...

Åh snart börjar Det okända på Tv:n! Såg en debatt om tv-programmet förra veckan och jag tycker att mannen som satt och klagade och hela tiden argumenterade emot programmet var helt dum i huvudet! Åååh vad irriterad man blir på människor! "Att göra en dokumentärserie om detta är helt vansinnigt! Ni utnyttjar bara folks känslor och anhöriga!! Det här finns inte ens". Kan det kanske vara så att folk som söker till programmet vill ha hjälp med det som stör dem om nätterna och dagarna? Kan det kanske vara så att de själva sökt? Det är då fan inte alls ett utnyttjande. Ni skulle hört vad han mer satt och sa! Och självklart får folk tro vad de vill, det accepterar jag. Det ska man göra. Men bara för att forskare och vetenskapsmän inte vet så mycket om det övernaturliga så betyder det inte att det inte finns. Jag själv vet, om jag får säga så, att det finns. Jag kan bara inte bevisa det. Det är väl lite det som är problemet. Men jag är övertygad om att människor som någon gång har varit hos ett riktigt medium är övertygade om att det verkligen finns. Och har man sett och hört. Då vet man. Hur som helst så är det ett jättebra programm att sitta framför på onsdagskvällarna:)

Idag har jag varit i skolan. På niorasten så skulle jag och Emelie åka in till Brålanda (vi går i skolan mitt ute på bonnevischan) och köpa frukost. Man kan köpa frukost på skolan men de tar ju inte kort där;) I alla fall så kom vi till en sväng och mötte en fet traktor. Emelie bromsade men det var rena isgatan så vi gled... till vi åkte in i traktorsläpet som var efter traktorn! Haha. Vi klev ur och såg att det var en lärare/instruktör på skolan som körde traktorn. Han bara skrattade åt oss och åkte vidare efter att han kollade på bilen. Hela skärmen fram är av och hänger lös haha! Det roliga är att på vägen hem från Brålanda sedan så gör vi nästan samma sak... vi glider in i en stor snövall för att det var så halkigt. Hahaha, klockish säger jag bara! Så jävla klockrent. Min kompis är trygg att åka med:)

I morgon ska jag träna på Friskis&Svettis med Emelie!:) Ska bli nice. Skulle blivit utgång med Anna i morgon men vi tar det på lovet i stället, med Emelie och Emma också!

Pusshejs, nu ska jag se på Det okända!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å nu vill jag med ha körkort x) då får vi ut och glida :D ;)

2010-02-17 @ 21:13:36
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0