SjuklingSabbe

Jag har feber. Usch. Vaknade igår natt av att jag var dunderförkyld och började knarka nässpray. Igår när jag åkte hem från skolan började jag må riktigt piss. Trodde nästan att jag skulle tuppa av på bussen. Tog tempen och hade givetvis feber. Trevligt! Not. Så idag när jag hade lust att gå till skolan för en gång skull så var jag ju för dålig för det:( Fasiken. Jag som inte får missa mer nu! Men vad ska man göra? Det kan finnas en risk att ingen på skolan tror mig nu när jag säger att jag är sjuk men... Jag själv vet ju i alla fall att det är sant. 

Jag mår bättre nu än vad jag gjorde i morse i alla fall:) Måste sticka till skolan idag eller i morgon för att hämta ridgrejer. I morgon ska jag rida med Johanna, så jag hoppas verkligen att jag fortfarande mår bättre! Jag får knarka Ipren! I morgon får det bli träning i paddocken med Sandokan. På lördag ska jag och Sandokan rida ut med Johanna och Jol:)

Jag måste bli frisk!!

Kommentarer
Postat av: natalie

hejsan. detta är svaret från min blogg.

Visst är den bra. ne jag rider inte kvar ..



hadet bra :)

2010-02-11 @ 17:08:10

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0