Trevlig kväll

Trevlig middag hos Martina igår! Stallbrudarna är bäst.
Vi åt middag, drack lite och satt och tjatade hela kvällen. Mycket trevligt!


Kajsa, Nathalie, Martina:)


Anna, Josefine:)

För övrigt så har jag varit i stallet som vanligt, resterande tiden av helgen. Härligt härligt! I fredags red jag Sandokan och konditionstränade honom på fältet. Det behövs! Han har ingen kondis den killen. Så nu när jag ska adoptera honom, nästan på heltid, för ett tag så kom jag och hans älskade ägare Josefin fram till att han ska trimmas rakt av!:) Cavalettibommar och övningar i paddocken + intervallträning på fälten borde göra susen! Då kanske hans söta hömage försvinner också hihi. Jag hoppas på att kunna ha med honom på lektion en gång i veckan hos Linda också. Då kan man få hjälp med honom också, vilket skulle vara toppen! Han är för härlig den hästen! I fredags så var han på riktigt bushumör. Då är han mer i luften än på makren. Bock, bock, bock, galoppsprång, bock, studs, bock, bock... Ungefär.

På fredagkvällen gick jag och såg Avatar med min alldeles underbara söta vän Anna. Helt underbar film, men att den skulle vara bättre än Twilight? Noway!:)

Igår red jag ut på Bailador. Vad trevlig han har blivit! Jag glömmer aldrig när jag red honom första gången, när han var ny. Då var han det värsta jag har suttit på tror jag. Haha rodeo rakt av! ;) Men nu är han en himla trevlig häst altså! Kul!

Idag har jag arbetat som vanligt. Fixade stallet och red med Linda och Sandra. Francesa och Alegria. Alegria=raket. Haha!

I morgon blir det skola, sen stallet:)

Kyss.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

låter mysigt gumman :)

2010-02-08 @ 20:28:18
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0