Taggar utgång!

Förlåt för att jag lade bloggen lite åt sidan för ett par dagar! Vad har hänt de senaste dagarna då? Igår bjöd Sandra mig på bio, The wolfman. Helt okej, rätt bra film! Eller faktiskt mycket bra. Den är sevärd. Tack käraste vän Sandra<3 Jag har såklart varit hos kära pollen Sandokan varje dag. Han saknar nog sin riktiga mamma, så han blir nog glad att få se henne när den dagen kommer:) Men även jag och Sandokan trivs oerhört bra ihop! Det är så kul att det har funkat så bra nu. Han blir orolig om det är nya ryttare på honom, så i början var han en liten bråkstake några gånger. Men nu gör han allt jag ber honom om och han tycker det är superroligt när vi rider!

Just nu sitter jag och min öl och väntar på Emelie. Vi ska förfesta hos mig. Sedan blir det Lipz. Nu jäklar ska det partas för nu var det ett tag sen! Skulle ju gått ut förra veckan men det sköts upp... Så nu är jag supersugen.

Vi hörs!:) Hoppas på en galet bra kväll!


Jag och Emelie sist gång vi skulle ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0