Störande morgon

Jag hittar inte min plånbok! Och jag har missat bussen två gånger idag. Segt. Störande. Jag är förbannad. Dels på bussjävlarna och dels på mig själv för att jag är så störd så att jag missar bussjäveln inte bara en gång utan två jävla gånger! Åååååh. Och jag är förbannad över att min plånbok är borta! Nä, nu ska jag sticka innan jag missar en buss till. Och gör jag det så lovar jag er, att då lägger jag mig igen och skiter i detta. Haha. Jag är ändå rätt förvånad över att jag inte har gett upp än;)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: tack vännen <3 :)

2010-02-09 @ 14:18:20
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0