SNÖ.

HERRE GUD! Jag är inte kristen men jag säger bara OMG, HERRE GUD. Snart ligger Västra götaland väl begravt under all snö? Ser ju knappt bilen... Jag förstår inte! Haha. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Är det lika mycket snö i hela SVerige eller är det bara här? Man får gräva sig ut. Jag ska ta en bild sen!

Snart drar jag och mamma till Överby för att leta present till min UNDERBARA vän Anna som fyller 20 idag! GRATTIS!! Nu vet jag vem som kommer få köpa ut åt mig varje gång det ska drickas;) Hur som helst så var vi ute igår. SKitsvårt det här med presenter! Det blir kalas och grejer hos Anna ikväll så vi är verkligen ute i sista minuten. Nu ber jag till alla vägledare att hjälpa oss att hitta rätt present! Den måste ju vara rätt också, man kan inte bara köpa vad som helst inte:)

Och förresten en till grej!! Nya Arennan i Vänersborg har taket rasat på! HAHAHAHA. Jag kan inte annat än skratta. Här bygger man en ONÖDIG arena för skattebetalarnas pengar och så håller inte ens taket fastän kostnaderna är skyhöga, högre än man från början sagt! HAHAHAHA. Taket är rasat HAHAHA! I alla fall en liten del.

Nej men nu måste jag dra. Bye:*


Kommentarer
Postat av: Anna

asså denna snön, de är för mkt nu, vi får nog skotta oss in till stallet i morgon:/ hahaha, de e riktigt kul med arenan, hahaha:D

2010-02-20 @ 16:02:04
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0