Jag lever, jag lovar.

Äntligen kanske min blogg kan fungera nu?? Blogg.se har varit ett himla krångel de senaste två veckorna så inlägg som jag har skrivit har inte publicerats vilket är störande.

Idag är som en vanlig dag. Åkte till skolan, haft häst hela dagen. Red en halv lektion på Viktor till jag började må väldigt dåligt så jag kände att jag fick hoppa av innan jag svimmade eller något... Usch. Har känt mig lite halvdan hela dagen. Inte konstigt då jag egentligen inte är riktigt frisk än men idag har jag mått si sådär och haft väldigt ont i ryggen, ner mot njurarna typ. Fortsätter smärtan får jag kolla upp det. Inte skönt när det strålar smärta.

Ikväll är jag hästfri så jag ska försöka att plugga (...om inte latheten tar över vilket inte är ovanligt). Jag hade btw med Sandokan på Lindas lektion igår. Det gick bra. Haha men han är himla lat! När skänkelvikningarna blir för jobbiga så går han gärna in i spansk skritt i stället. När jag igår tvingade honom att ändå flytta sig för skänkeln så gick han banimej i spansk skritt och skänkelvikning samtidigt! Haha. Och han är söt när han börjar göra piaff och grejer också, när signaler missuppfattas haha! Det händer faktiskt ibland. Nej men han var allt duktig igår i alla fall, killen. Jag ser fram emot nästa gång vi ska rida för Linda som är superbra!

Och usch vad snö det är! Det snöar just nu. Vad trött jag blir. Jag lovar att det kommer ligga snö på marken när jag tar studenten... Skulle inte vara direkt förvånande.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du då, du får inte bli sjuk:/ de gillar ja inte:( krya på dig nu:D

haha:D sandokan är alltför söt:D de såg jätte bra ut i går på ridnignen:D och ja jag tror du kommer ha snö på studentenXD hoppas bara ja inte har det:P vi får gå med hårtorken då så snön försvinner:D

Puss

2010-02-16 @ 21:08:23
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: elin andersson

Man trodde ju att det kanske skulle börja töa snart.. Men ddet kommer ju bara mer ;o

Var glad att du slutar " helvetet " i år. Själv har man ju 4 år kvar! ;(

2010-02-16 @ 21:53:28
URL: http://honkalladesdet.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0