Framtida smyckedesigner?

Åh vad jag älskar Tre kronor-butiken på Etage!! Så himla personliga och roliga smycken där. När vi var där hittade vi ett fiiiint Louis Vuitton-halsband till Anna:) Blev en perfa present! Hon verkade gilla det så det blev nice. Förresten så var ungefär hälften av alla butiker på Överby stängda för att personal var insnöade:O Shiit!
I alla fall så lyckades vi till slut gräva oss ut till plogad väg och ta oss till Anna, Lise och Daniel för att fira Annas 20-årsdag. Vi var de enda som kunde komma dit p.g.a vädret. Hur som helst så blev det tårta, tacos och grejer:) Anna hade massor med pärlor och material till att göra egna smycken som hon höll på med. Jag joinade henne och tänkte att "jag får la prova nåt i alla fall". Jag har alltid avskytt pyssel och pill. Pyssel är det allra värsta jag vet! Men det här var fanimej min grej! Mitt halsband blev banimej snyggt. Fasiken vad kul det var. Jag måste köpa material jag också! För jag tänker börja göra smycken. Himla kul. Att jag inte har hållt på med det innan? Haha Sabrine i framtiden: Hästgårdsbedrivare, författare och smyckesdesigner. Hmm...


SNÖ! Snön på sidorna är minst lika hög som mig nu på kvällen! 170 cm. Haha;)




Här ser man hur bara halva fönstret syns p.g.a den höga snön. Nu fortsätter det att snöa och det är smorm typ!:O

___________________________________________________



Förlåt för dåliga bilder men inte så illa smycke för
en totalt nybörjare va? Inte för att det var så avancerat
egentligen... Men ändå^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Eller hur! :D Lust att följa med? ;D Vem vet, man kanske hittar sig en riktig snygging till australienare;)

Haha^^

2010-02-21 @ 12:47:15
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/
Postat av: elin andersson

jätte fint halsband ;)

2010-02-21 @ 13:25:14
URL: http://honkalladesdet.bubbleroom.se
Postat av: jossan

riktigt snyggt halsband :D <3

2010-02-21 @ 15:24:43
URL: http://yuzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0