Vart slutar mitt liv?

Idag är det mildare väder ute, bara 6 minusgrader:) Idag klev jag upp ur sängen runt ett, skamligt Sabrine, skamligt! Men det var skönt måste jag erkänna. Idag ska jag åka och rida Sandokan. Mycket nice.

Just nu sitter jag och lyssnar på spottan och bara funderar över mitt liv. Det är så sjukt jobbigt när man inte vet vad man egentligen vill med sitt liv. Är det läge att byta bana? Eller ska jag bara fortsätta gå den väg jag alltid har riktat in mig på? Fortsätter jag som jag alltid har gjort så ser en snar framtid rätt ljus ut i alla fall. Klart att jag kommer att ta möjligheterna. Sjukt kul! Men jag är alltid en sån grubblerska. Tänker för mycket. Men... Jag kan inte vara 19 år utan riktiga mål i livet. Eller? Kan jag? Jag har ju faktiskt en liten hemlig dröm. Men den är för stor för att våga satsa och hoppas på. Eller så är jag bara en stor loser, en feg jävel helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tro på dig, du kommer klara av det vad det nu än är. Du vågar det vet jag:) <3

2010-12-02 @ 21:24:17
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0