Punkt.

Snabb uppdatering igen. Är så sjukt trött och stressad att jag helt enkelt inte orkar lägga mer energi på bloggen nu. Igår var mina tjejer (som jag älskar så sjukt mycket!) här på idolkväll och Jay svek oss inte:) Idag hakade jag på Jessica (som jag älskar så sjukt mycket!) till Överby. Trevligt!

Igår eftermiddag tränade även jag och Sandokan för Helen Djupfeldt, mycket nöjd var jag:)

I morgon bitti kl.7 är jag i stallet och morgonfodrar bästehästarna. Jobbar fram till 10-11 nångång.

Att jag är stressad och irriterad beror nog på min pms... Jag är så sjukt trött på att faktiskt på riktigt lida av det. Ni skulle bara veta hur det verkligen är att leva med det, en riktig svår form av det också. Känns som om någon närstående har dött en gång i månaden (så deppig, ledsen, arg och irriterad blir jag).

Köss och adjö så länge.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack vännen! :)

2010-12-12 @ 10:17:45
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Jess

Jag älskar dig mer sötonge! vi får spåna mer på nyårsideérna tycker jag :D !<3

2010-12-12 @ 17:14:42
URL: http://caratea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0