Tröött...

Gud så trött jag är! Idag har jag varit i tre stall. Först jobbade jag på Bergahästen från 7 på morgonen. Lektionerna gick jättebra och uteritten var underbar i snön. Underbara människor underlättade för mig genom att mocka hela stallet och väga upp allt hö medans jag var ute och red utan att jag bad någon! Hur underbara människor finns det inte? De är guld värda! Verkligen! Jag skulle vilja ge allihopa en stor kram!

Efter jobbet åkte jag med mamma till Sober och fixade och pysslade lite innan vi åkte till Östanbäck där vita mannen står. Red inte Sandokan idag dock. Jag provade Maries Little hope. Hon verkar vara en jättekul häst så det ska bli skoj att rida och lära känna henne lite! Men oj vad stor hon är! =)

Det är ungefär det som händer i mitt liv just nu. Massa häst! I morgon ska jag upp igen för att jobba. Det är faktiskt väldigt mysigt med hungriga hästar som välkomnar en glatt på morgonen:)

Jag har sovit på soffan någon timme nu så snart borde jag förflytta mig till sängen.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0