Trevlig kväll



Jag har haft en jättetrevlig kväll hos Jessica och Anton ute i Sjuntorp idag! Vi drack päronlikor, rom&cola, tjatade och tittade på filmer! Emelie som körde fick nöja sig med redbull, men hon verkade trivas med att leka hejvilt med katterna haha;) En rundtur på gården, i huset som var jättefint och i alla svinhus (stolt över mig själv att jag, trots att jag lovat mig själv att aldrig i hela mitt liv sätta en fot i ett svinhus igen efter Nuntorp, t.o.m klappade en gris haha! Men deras gård var ju hundra gånger fräschare också, så jag överlevde!) fick vi också. Mys, mys.

Tack för idag söta människor.

Kommentarer
Postat av: Sandra

finis!:)

2010-12-18 @ 21:59:33
Postat av: Jess

Tack själv snygging! <3

2010-12-19 @ 18:58:07
URL: http://caratea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0