Sunny sunday

Vilken skön och solig söndag det har varit idag:) Började dagen med att jobba på Bergahästen som vanligt, 7-10. Släppa ut alla hästarna (alla och alla, det har varit många som har blivit sålda nu det senaste, börjar nästan kännas tomt!) och fixa stallet. Chill chill:) Sedan åkte jag hem och åt pannkaksfrukost med familjen, så mysigt så. Därefter åkte jag och mamma och pysslade om Sober. Resten av dagen har bestått av chill. I morgon blir det till att leta efter kameran igen, jag kan inte förstå vart den har tagit vägen. Ska även på läkarbesök en sväng på eftermiddagen. Lussebak och julmusik lär det också bli! Tjoho.


Några vinterbilder från förra vintern (mobilbilder)...

Morgondimma över hagen på Bergahästen...


Utsikt från Benni som jag hade i några veckor under vintern:)




Kommentarer
Postat av: Sandra

I KNOOOOOW!!!! :D:D:D:D:D:D woohooo

2010-12-12 @ 23:03:38
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0