Snööö

Tjoho! Det är bäcksvart ute innan 4 nu för tiden!
Nåja, idag har jag varit uppe tidigt minsann. Jag har jobbat som vanligt:) Red ut med två grupper i typ snöstorm haha! Men uppfriskande var det i alla fall. Idag när jag kom på morgonen så stod det en skål fylld med massa julchoklad och skumtomtar på kontoret till mig från Linda (chefen) idag (hur snällt är inte det?:), så nu är jag proppmätt på godis! Jag ska snart vara duktig och äta riktig mat i stället.
Nu ikväll tänker jag börja på min lektionsplanering för grupperna som jag ska ha till vårterminen. Det ska nog bli jättekul till våren med onsdagseleverna!:) Jag är taggad på det här jobbet!
Och i morgon ska jag SHOPPA. Jag har längtat! Shoppa, shoppa, shoppa... Både till mig själv och söta julklappar. 

Nu blir det duschen, har inte kommit dit än då jag och mamma var hos Sober och mockade och pussade mule efter att jag jobbade. Sedan så var duschcremen slut så mamma fick åka iväg och handla det;) Oh nu kom hon hem med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0