Shoppa, shoppa...?

Idag har jag inte varit glad. Min bank har krånglat hela dagen så det blev ingen shopping för min del. OM jag var sur. Hur som helst så blev det en Överbyrunda med Emelie och hennes vän Jasmine. Spanade in ett par julklappar som jag hoppas är kvar i butikerna i morgon! Och OM jag ska shoppa till mig själv i morgon:) Ska skämma bort mig med smink och borstar, nagellack och spana in en nyårsoutfit. Det förtjänar jag!

Tänk att jag inte ens har börjat med en enda julklapp än? Jag har en del att göra altså;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0