Sabrines hiss&diss

                                                        

Hästar - Som den hästnörd jag är så måste detta bli dagens Hiss.
De lyser upp mitt liv något oändligt. På riktigt. De gör mig lycklig.





Oplogade vägar - Fyfan vad trött jag blir! Här uppe hos oss så plogas
det aldrig. Och när det väl görs så är det en två meter hög vall bakom
alla bilar så att man inte kommer ut i alla fall. Okej liksom? Vår väg
utanför är värdelös. Helt sjukt när sjukhuset ligger alldeles intill och
ambulaser behöver komma fram på snabbast möjliga tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0