Onsdag

Idag bytte jag mina snygga partyskor till en annan storlek och vad det gjorde skillnad! Ett par dyra sulor fick det bli på det också. Och örhängen. Nu är det färdigshoppat för ett tag!

Kvällen har jag spenderat med Nathalie och Martina hemma hos Nathalie. Tv-mys och godis med sköna vänner slår aldrig fel! Nu ska jag titta igenom min lektionsplanering och ändra lite. I morgon ska jag till Bergahästen och gå igenom den tillsammans med Linda (chef). Sedan ska jag åka till Sandokan. Det blir en hästig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0