Ons 22/12

Igår shoppade jag med Sandra:) Nästan klar med julklapparna! Idag ska jag och syrran ut en sväng och leta efter de vi har kvar. Sitter för övrigt och lyssnar på Stromae, så jävla grym är hans album Cheese.

Tänk att det är jul på fredag? Känns helt sjukt vad fort tiden går. Snart är 2010 över. Tänk er 2011, vilket kanonår det ska bli!:) Jag tycker att mitt 2010 har varit ganska kanon det med faktiskt. Det är nog det första året under mina senaste år som jag tycker har varit riktigt bra och varit nöjd med:):) Det har ju hänt så mycket kul! Och mer kul ska det bli!

Nej nu hittade jag vackra tunisienbilder på nätet. Jag saknar min släkt i Tunisien. Jag saknar Tunisien. Att jag bara inte tar mig i kragen och åker dit? Kan ju lika bra åka dit själv ett tag:) Det tror jag hade varit något! Kanske efter sommaren? Jag vill ju inte skita i jobbet till våren liksom! Och så ska ju jag och Emelie åka till Bulgarien i sommar. Och så kanske lite Aya napa med Sandra och hennes gäng. Hmm... Kanske måste börja välja. Har jag råd till alla? Njää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0