Jaha

Då var julen över. Så sjukt vad fort tiden går.
Hur som helst så var min julafton jättetrevlig:) God julmiddag och fina julklappar!
Idag har jag bara suttit inne och tittat på film med både choklad och chips. Fy mig! Sov allt i några timmar förut också, mitt på eftermiddagen. Det var sjukt skönt! I morgon bitti är det jobb som gäller. Ska vara i stallet 7 som vanligt. Så det blir nog till att sova typ nu! Halva stan är ute och festar idag, inget party för mig inte! Men det är lika bra det. Jag får spara min partyenergi till nästa vecka i stället;) Och det är REA nu gott folk! Här ska minsann shoppas under veckan, underbart och farligt med rea;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0