Fre 17/12

Idag har jag varit på Bergahästen och snackat med Frida om lektionsgrupperna som jag ska ta över från henne fr.o.m vecka 2:) Det ska bli så kul! Nu vet jag lite bättre hur jag ska göra lektionsplaneringen. Sedan red vi ut en sväng på Recio och Latina, jättemysigt. Nu sitter jag här hemma i ordninggjord och sminkad (herregud vad jag har saknat sminket, har inte orkat sminka mig nu när det har varit så intensivt i olika stall på sistone! Nu känner jag mig mer som mig själv igen:) ) och blir snart upphämtad av Emelie. Vi ska åka till Jessica i Sjuntorp och mysa lite. Ska bli trevligt och se hur hon och Anton bor!

Hoppas att ni får en trevlig fredagskväll.
Köss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0