Detta Överby

Jag hade en jättetrevlig dag med Nathalie idag! Först shoppade vi på Överby (fan jag har varit där typ varenda dag på sistone). Jag köpte ett par dösnygga skor med kilklack på Scorett. Heta till nyår men får nog lämna tillbaks dem i morgon eller möjligtvis byta storlek. Så typiskt mig. Man tycker att de är perfekta i butiken men när man går i dem hemma så är de inte alls bra på fötterna? Hm... Hur som helst så åkte jag med Nathalie hem och käkade kinamat. Vi satt och tjatade hela kvällen, jättemysigt var det:)

I morgon ska vi nog troligtvis hem till Linda på tacos. Det var ju sjukt längesen jag träffade Linda och Martina! Blir nice!

Och klockan är mitt i natten, nästan morgon. Vad görjag vaken? Jo jag kollar igenom min lektionsplanering. Mitt i natten tänker jag som klarast. Jag vet jag ska ändra på det. Måste göra något åt det. På tal om det så träffade jag en av eleverna på Överby idag.

- Hej du ska ha min grupp under vårterminen va?
- Ja, det stämmer.
- Jaaa! Vad roligt det kommer att bli!!
- Hehe, ja det ska bli trevligt.

Gulligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0