Chillkväll

Tjenare!
Idag har jag bara tagit det lugnt, underbart faktiskt:) Mormor kom över med fika förut, ytterst trevligt. Kanelte får bli min nya lilla last tror jag! Så jäkla gott.

Snart kommer Ivar hit och chillar med mig. Jag är så jävla trött idag, orkar knappt hålla ögonen öppna. Haha schysst och socialt om jag somnar i soffan eller nåt så att han får sitta där själv och glo på tv! Haha nejdå, så hemsk vän är jag inte.

Och just det ja, jag måste leta fram min kamera! Jag tänker riva ut varenda låda i mitt rum och vända på alla kuddar och madrasser! För den ska banimej komma fram. Tycker att det börjar bli dags såhär efter ett halvår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0