Bra dag!

Jag får sluta med såna här sena nätter! Haha, men jag kunde ju inte sova. Ja då sätter man sig direkt och kollar facebook. Otroligt. Passar på att slänga in några rader om min onsdag här också. Idag har jag spenderat dagen i stall! Först åkte jag och Josefin ut till Sandokan. Han verkar trivas på Östanbäck! Lilla raringen. Därefter bar det av till Bergahästen för mig för att jobba idag igen!:) Idag hade jag onsdagslektionerna, jag gillar verkligen att ha onsdagsgrupperna! Kanske för att det är dem jag har haft mest och känner igen mest. Riktigt skoj är det när man får positiva reaktioner från eleverna också.
Jag kan även tillägga att jag hade på mig typ 10 kg kläder. Men man måste hålla sig varm i dessa köldtemperaturer!

I morgon ska jag rida Sandokan i ridhuset. Gud så skönt det är med ett ridhus på gården. Love it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0