23/12 2010

Min dag kort: Hästar, lite shopping, städning, rensat smycken (vad smycken jag äger, hur mycket som helst!), slå i benet så att jag får fetaste bulan på hela låret, AJ.

Nu sitter jag och myser och ska nog hjälpa mamma i köket om en stund:) Jag är en hjälpsam dotter jag;) I morgon på julafton åker jag och familjen till mormor och firar jul hela eftermiddagen och kvällen med henne, hennes man, min morbror och Kirsty. Kommer bli kanonmysigt! Jag hoppas att ni alla där ute får en riktigt god jul!

God jul alla söta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0