2010-2011

Snart är år 2010 över. Visst känns det helt sjukt? Det var ju nyss som det blev 2009 tycker jag. Sinnessjukt. I alla fall så har 2010 varit det roligaste året hittils, på många många år. Det har verkligen hänt massa roliga saker i mitt liv detta året, och jag är så nöjd! Jag tror aldrig jag har känt mig nöjd med ett år förut:D Om jag får lista de 3 roligaste händelserna detta året så blir det:

#1: Bulgarienresan! - Jisses det var den roligaste veckan i hela mitt liv kan jag lova. På riktigt. Inget kan slå den. Inget. Allt var klockrent. Så sjukt. Blir glad av att bara tänka på den resan liksom!
#2: Träffat nya människor! - Jag är glad över att ha träffat de människor som jag har träffat under 2010. Tänk att världen är full av så många roliga och bra människor trots ondskan som finns i samma värld;)
#3: Studenten! - Att ta studenten är en sak man nog aldrig glömmer i sitt liv. Vad lycklig jag var och vad sjukt kul det var! Lycka på hög nivå!! Denna får nog komma på delad andraplats med föregående egentligen;)

Och mer kul har hänt! Sjuka saker, haha! Givetvis även tråkiga, men mest roligt! Har man inga svackor ibland så kan man ju aldrig uppskatta allt annat, eller hur? Och en av de viktigaste händelserna som också skett under året är en enorm utveckling hos mig själv på många plan. Mycket tack vare vissa människor som fått mig att inse mycket om mig själv. Hur har erat år varit? Lika bra som mitt hoppas jag!

Nu satsar jag på att 2011 ska bli bättre än bäst;) Nyårslöftet är väl ganska uppenbart för mig? Nästa nyårsafton ska jag ha en superkropp;) Vältränad och snygga muskler. Höhö, dags att sätta igång.

Gott nytt år på er!

Haha hittade en bild som jag var taggad på på facebook, från förra nyår!:)
(Till vänster; Linnea.) Vilket hår jag hade!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mina hjärtan!<3



Ja hulgan slår nog allt asså!:D carbonara, tequila & nörsk XD

2010-12-31 @ 00:08:48
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är sååå vacker!! :)

2011-01-15 @ 13:25:42
URL: http://linneahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0