Välkommen hösten

Jag sitter och lyssnar på musik som gör mig glad. Jag hoppas att jag snart är frisk. Och jag har bestämt mig för att släppa taget om sommaren och acceptera hösten. Det går så mycket lättare då. Orkar inte med höstångesten. Hösten är väl faktiskt ganska mysig ändå, eller? Hoppas på fina höstdagar!

Idag satt jag på en häst för första gången på hundra år. I alla fall flera veckor;) Det var anträngande att bara borsta en häst men det var skönt! Dock insåg jag att jag inte alls är frisk. Det är till och med tveksamt om jag kan jobba i helgen... Jag som hade hoppats på att kunna jobba! På restaurangen och i stallet. På lördag är det tänkt att jag ska hålla i tre ridlektioner och en turridning på två timmar. Hmm... Tror inte att min kropp klarar ridningen än. Min kropp är ju faktiskt infekterad:/ Osäker på om jag klarar jobbet på resturangen också... Fan, fan också. Får nog bli ett litet samtal till stallet i morgon i alla fall om inte ett mirakel sker! För jag mår inget vidare i kroppen... Bläääh!

I morgon får det väl bli till att vila då. Vad hände med mitt glada humör? Gaah får sätta på Overdrive på spottan och vips så är jag glad!

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Hej ja har det super bra här :D trivs som fisken i vattnet ;) har du de bra?? :)



kram kram

2010-08-26 @ 16:11:16
URL: http://liittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0