Just lööve it.

Varför är jag uppe såhär sent? Hur som helst så började dagen med att jag och Emelie åkte och käkade frukost ihop på Överby! Efter frukosten passade vi på att dra en snabbshopping innan Emelie skulle till jobbet! Jag hittade två par flipflops, sketabra med rean!! På eftermiddagen åkte jag hem till Linda i stan och umgicks med henne och hennes lilla kissemissunge, naaaw. Vi drog till Subway och köpte vår middag! Mums vad gott det är med tonfiskbaguette! Lööööve it! Vi satte oss på bryggan och käkade våra mackor och tjatade om allt och inget:) Mycket mysig dag!

På kvällen åkte jag och mami till stallet. Jag, Johanna och Sandra red ut en sväng. Mamsen och Katarina satt och tjatade och grejade med Katarinas häst under tiden. Efter ridturen fikade vi allihopa. Festis när man är törstig är det bästa som finns!
På torsdag eller till helgen flyttar Sandokan och hans kompisar till nytt ställe, givetvis med samma ägare och skötare! Ska bli spännande!:)

Och idag har det varit sommar!! Härligt med solsken igen. Och nästa vecka sker det. Jag åker till Bulgarien, wohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0