Tisdag

Bra dag idag! Startade dagen med att käka frukost på Strandgatan med André:) Sedan kikade vi i butiker, fikade med Felicia och satt på bryggan och pratade om allt och inget. Ytterst trevligt! Därefter en snabb sväng till Överby med Emelie, därefter stallet för en ridtur på Sandokan! Fint på det nya stället!

Min kväll har där emot varit skit. Allt har gått emot mig, gamla minnen har rivits upp och jag mår inte alls bra just nu. Men jag hoppas att det vänder för nu är det bara en dag kvar till Bulagirenresan!! Och då vill ju jag vara glad! I morgon/idag blir det till att tvätta, packa, shoppa det sista... Sedan bär det av!:) Haha jag shoppade underkläder för en summa som sved lite idag! Helt sjukt vad mycket man handlar för bara en vecka utomlands? Herregud en vecka är ju ingenting alls, vi skulle tagit två veckor känner jag;) Minst! Men Felicia börjar ju skolan den 23e och drar till Norge den 25e så det skulle inte gått...

Men vafan, en vecka utomlands med tre underbara vänner kommer bli sjukt galet och minnesvärt ändå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0