Sunny Beach!

Åh jag vill bara mer och mer tillbaks till Sunny Beach. Allt var så himla bra där för utom alla förkylningar och infektioner! Jag saknar våran balkong, våra norska partypolare, maten, isdrinkarna, värmen, stranden, poolen, nattklubbarna, restaurangerna, inkastarna... Jag saknar banimej allt! Inte helt omöjligt att det blir samma resa nästa år igen;)

Dock har jag festat i en hel vecka, varje natt så nu dröjer det allt innan jag är party igen, haha!

(klicka på bilderna för större format)


Där har ni några bilder i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0