Stängsling.

Åh idag åkte jag, J och S och stängslade upp nya hagen till hästarna! Det nya stället kommer att bli sååå bra till de fyra sötnosarna sedan när allt är klart:) Det nya stallet kommer att bli mysigast i Sverige och det kommer att skapas världens roligaste minnen där tror jag. Här kommer Sandokan absolut att trivas. Det tror jag verkligen.

Som sagt så har vi stängslat hela dagen och hela hagen blev klar, det är en stor hage! :) Duktiga vi tjejer är! Och alla tre smetade in oss med Skillingaryds hästsalva på armarna vilket hjälpe kanonbra mot alla insekter! Jag kände hur det bara surrade omkring mig men när hästsalvan kom på så blev det helt tyst. Inga insekter! Underbart. Haha vi var depserata då alla blinningar var och åt på oss så vi fick helt enkelt nyttja det vi hade.

Jag kom hem sent på kvällen. Duschen var himmelriket! Snart ska jag krypa ner under mitt varma täcke och läsa lite innan jag somnar. Är på riktigt läshumör, mysigt! I morgon jobbar jag 15-23. Ska försöka att hinna med att tvätta i morgon innan jobbet.

Och åskan har gått som sjuttsingen idag! Mysigt värre.
Puss puss och godnatt sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja det är skitkonstigt!

Jag vet inte vad jag vill göra. Eller jag vill göra så mycket men vet inte vad jag vill prioritera. Reseledare? Fastighetsmäklare? Lärare? Något med häst? Polis? Gud det finns så mycket ;)

Just nu trivs jag faktiskt på mitt kojobb, det som kändes så konstigt i början börjar blir bättre och bättre faktiskt:)

Du då? Vad har du för framtidsplaner?

För ja, ser man inte framtiden som något bra, vad ska man då längta till?

2010-08-06 @ 10:26:13
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Natta

Vadå ska du bya stall på hästarna ?? :O :) Ska dem inte så kvar på lindås ??...

2010-08-07 @ 13:17:20
URL: http://nitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0