Sommaren är underbar...

Åh jag vill verkligen inte att sommaren ska ta slut! Det märks att hösten vill komma. Redan tio på kvällen är det liksom mörkt. Det är inte klokt! Hösten och vinterhalvåret känns så deprimerande... Jag avskyr verkligen vinter! Det är nästan så att jag seriöst inte klarar av en vinter! Därför måste jag fanimej verkligen ta vara på det lilla som är kvar av sommaren...

Idag har jag i alla fall spenderat dagen på stan:) Jag och Emelie åkte för att hämta ut vår biljett till Bulgarien eftersom att folket på Resia är segast i världen med att skicka hem dem. Sedan tog jag en fika med Felicia och Erica på Mejeriet:) Ytterst trevligt! Sedan kikade vi lite i butiker innan vi drog oss hemåt. Snart ska jag äta lite middag och åka till stallet. Ska skritta ut på den vita mannen som vanligt. Hans kota mår bra av att skrittas. Efter varje gång blir det bara bättre! Och han har inte markerat någonting eller haltat! Underbart. Åh vad jag längtar till vi kan börja rida ordentligt. Hihih! Hästen är lika sugen som jag och Josefin.



Naaaw, hittade denna mobilbild på när min kisse jagar humlor i gräset
en sommar! Hihih:*

Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

visserligen är det tråkigt att sommaren är slut, men jag är så sugen på en nystart... hösten är ju så bra! Som första dagen när man går till skolan, ny kalender, nya pennor, nytt block... nyua höstkläder! Benvärmare, mys och massa tedrickande! Det är ju supernice med höst ju =)

2010-08-05 @ 09:02:08
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0