Shopping!

Åh vad jag har fyndat idag! Det blev en shoppingrunda hela eftermiddagen med Emelie idag! Nu känns det som om Bulagrien-garderoben börjar bli färdig! :) Jag har det mesta. Och jag fyndade världens underbaraste klänning idag på rean! Helt sjukt att jag lyckades kamma hem en UNDERBAR klänning på köpet när jag köpte en bikinitrosa! Glad blir man då minsann! Fick även köpt mig en finfin beachklänning, tunika, en till klänning och lite skönhetsprodukter som vax, smink och lite hårprodukter! Perfect! Jag blir helt galen när det är rea... Kan inte sluta handla. Sån har jag aldrig varit förut. Vad har hänt med mig? Glömde nämna att jag köpte en hel del smycken idag också! Herregud... Jag vill bara ha och ha.

Dagen började med att Emelie kom hem till mig och gjorde mig sällskap när jag tvättade kläder! Haha. Sedan drog vi till Överby och Emelie bjöd mig på donken bara för att jag ringde Resia så att hon slapp;) Mahah good deal!

På kvällen blev det en sväng till stallet. Jag och mamma skrittade ut en sväng. Mysigt på kvällen! Och åh vad jag tycker om Sandokan.

Nej hörrni, fan vad klockan är mycket! Jag kom nyss hem från stallet igen bara för att jag kom på mitt i natten att jag glömde min kamera i stallet förut, så var änna tvungen att åka ut för att hämta den haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så gaalet fin! (:

2010-08-03 @ 14:43:06
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Malin

gött när man hittar bra saker på rea :D

2010-08-03 @ 17:28:12
URL: http://liittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0