Nu kör vi!

Om typ tio timmar är jag på väg till Landvetter! Ska bli så skönt att åka iväg en vecka, även om det bara är en vecka:) Men den veckan är med tre underbara brudar i Sunny beach! Kan det bli så mycket bättre? Resväskan är packad, jag funderar på om jag verkligen kommer att klara mig i en vecka med det jag har packat ner. Jag packar ALLTID för mycket så den här gången tänkte jag låta bli att packa för mycket. Så nu känns det tomt, konstigt och läskigt utan en FULLPACKAD, stor väska! Men väskan är ju rätt stor så så himla lite kläder kan jag ju inte ha med mig;) Dess utom är jag rätt säker på att allt går att få tag på i Bulgarien (kommer säkert inte ens att använda hälften av alla klänningar som jag har packat ner ändå). I morgon vid den här tiden är jag nog på nån klubb i Sunny beach och lever livet med Emelie, Sandra och Felicia! Och åh vad jag längtar till stranden och havet och vääärme! Det blir great.

Detta är kanske det sista ni hör av mig här på bloggen innan jag åker men i så fall så hörs vi om ca en vecka igen! Jag är snart tillbaka! Då får ni läsa om alla detaljer, se alla bilder från resan och... eller ska vi i stället säga; What happens in Sunny beach stays in Sunny beach?;)

Nejdå, jag kommer att hålla er uppdaterade om resan när jag kommer hem!

Vi höres alla älskade:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0