Glädjen med att ge

Jag passar på att blogga nu när jag är på sjuuukt bra humör och massor med glada låtar spelas upp på spottan just nu!:) Jag åker på semester om 4 dagar vilket ska bli underbart. Jobbet har gått bra, i morgon jobbar jag sista dagen innan jag åker till Bulgairen. Idag fick vi finbesök på restaurangen (det var sjukt kul att träffa de människorna igen!!!), och jag fick ovanligt mycket dricks av gulliga kunder. Bara för att maten var så förbannat god, bara för att jag var så söt, bara för att servicen var så bra, bara för att jag var så trevlig, bara för att jag också var hästmänniska och var så rolig, bara för att jag tog mig det extra besväret att rätta till det lilla, lilla som hade blivit pyttelite fel. Haha folk säger så söta saker! Jag älskar numera att serva folk, för då får man så mycket glatt och trevligt tillbaka! (Det gäller ju faktiskt över huvud taget i livet. Ger man så får man tillbaka!:) Jag älskar att göra folk nöjda och glada. Och givetvis gör man allt för att en kund ska vara nöjd och vilja komma tillbaka. Man vill ju att en kund att tycka att stället är värt att gå till. Jag tycker om människor. Så idag har det varit en bra dag på jobbet med andra ord! Det rullade på bra idag.

I morgon ska jag jobba igen. Hoppas på att det är lika skoj i morogn med! :)

Och shit, jag åker verkligen snart! Semestern kommer att bli galen!! Till och med resan till flygplatsen kommer att vara skoj!

Wohoo!



Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Du kommer säkert få det super skoj hälsa familjen!!<3 :D

2010-08-09 @ 14:51:40
URL: http://ElinIrene.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0