Synskt köp




Vad kan det vara i shoppingkassen och kartongen?:) Mina studentkläder såklaart! Min studentklänning hittade jag äntligen på Petronellas i onsdags! Kunde inte hittat en mer perfekt klänning. Det läskiga var att jag hade letat hela, hela dagen. Jag hade börjat tappa hoppet. Mamma och syrran fick stå ut med mig och springa som tokar med mig i alla möjliga butiker. Jag hade bara tre veckor kvar till studenten och paniken började komma med en rädsla för att inte hitta en klänning jag gillar. När vi till slut satt och tog en fikapaus, sa mamma att hon plötsligt fick en bild i huvudet och beskrev en klänning som hon inte ens hade sett innan. När vi sedan åkte in till stan i stället för att fortsätta leta på Överby så går vi in på Petronellas bara för att. Då utbrister hon "där är den ju!". Då var det exakt samma klänning som hon hade beskrivit att hon hade sett i huvudet. Jag börjar seriöst tro att min mamma är synsk på riktigt. Hon brukar oftast ha rätt och känna på sig rätt saker. Klänningen var i alla fall jättefin och den satt så perfekt på mig. Jag älskade den. Det stod verkligen Sabrine på klänningen. 

Så det var faktiskt tack vare min mamma som jag hittade klänningen! Igår var vi ute och letade skor. Jag hittade dem! Supersnygga och passar perfekt till min klänning!
Dock tänker jag inte visa min studentoutfit försen det är dags. Thihi;) 

Kan ni fatta, jag tar studenten den här månaden!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du hittade den perfekta klänningen:)



Eller hur! Det känns som jag vill börja om helt på ett totalt nytt ställe :P Funderar faktiskt på att åka till skåne och jobba med hästar, saknar dom så otroligt mkt!

2010-04-11 @ 00:41:39
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0