Skärtorsdag

Jag har suttit på fem hästar idag! Visade fyra hästar åt Linda för ett par kunder. Hm... Väldigt speciella människor får man säga. Tråkigt när de ska vara otrevliga och ha sig. Nåja:) Sist men inte minst red jag ju Sandokan. Oh, vilken häst han är! Så trevlig så det inte är klokt. Han kan sin sak den mannen!

I morgon ska jag till en klasskompis och hälsa på lite. Vi ska linda ben (på hästar) och knoppa manar på tid. Man måste ju vara bomsäker på allt inför hästskötarexamen. Och nu kan jag ÄNTLIGEN säga: Jag tar studenten den här månaden! DENNA månaden! Jag längtar såhääääär mycket!

Vad ska ni hitta på i påsk?


Kommentarer
Postat av: jewss

VI får träna på att linda ben lite extra när vi kommer till skolan på tisdag! :) vi har ju bara 2 veckor kvar till hästskötarexamen! :O jag ska läsa på som fan med fodret, den boken. Sen får vi kirra att lasta en häst så vi har det undan oss också :)! Jag är så sjukt jävla nervös inför hästskötarexamen alltså :( jag kommer inte klara den .. ååååh. Jobbigt :(

2010-04-02 @ 20:25:25
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Jewss=> Ja det måste vi göra!!!! Jag har panik och vet inte om jag vill göra den längre!! UscH:S Jag kommer heller inte att klara den. =(=( Jag funderar på om man kan prata med Anders om att ändra sig ang. hästskötarexamen... :O:O Usch knoppa man på tid. Hmmmm....

2010-04-02 @ 23:32:27
Postat av: Anna

Jag tror allt att ni klarar hästskötarexamen:)

Det är helt gaaalet att vi tar studenten! Knäppt, läskigt men ändå gött. Nu kan man äntligen börja leva sitt eget liv haha ;)

2010-04-03 @ 00:18:27
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/
Postat av: Jewss

Sabbe - Om du inte ska göra den så måste du ha en bra anledning till att vara "sjuk" som verkligen hindrar dig från att komma, annars får du betala tillbaka så mycket som den kostade tror jag, han sa något sånt. Vi får kämpa !:) knoppa är aslätt ju, varför har alla så problem med det? :o fast på tid kan man väl bli lite stressad på. vi får träna på att stressa mer xD haha eller inte. Bandagering måste vi fixa, och så måste jag prova mer inspänningar, har ju bara haft calle och emil på gramanfattning och inspänningstygel. Behöver träna på chambongen och den andra saken xD Sämst att vi ska träna på den här skiten såhär sent. Kunde vi gjort lite i början av trean och sen tagit repetition på i slutet. Det hade vart mycket bättre :D



Anna - Haha vi får väl se :P

2010-04-03 @ 11:51:05
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Jewss=> Ja men vi ska fixa det!!:) Vi får träna VARJE DAG, VAAARJE DAG nu!:)

2010-04-05 @ 23:24:33
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: jewss

Mina lindor jag gjorde på shannon idag blev hyfsat bra :D lite för högt satta bara annars var dom fina, jag är på g nu känner jag :D

2010-04-08 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0